Рута Тетяна Володимирівна
Вчитель початкових класів
НВО «Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 – ДНЗ»
Я, Рута Тетяна Володимирівна, народилася 24 лютого 1995 року в м. Новомиргороді Кіровоградської області. У 2001 році пішла у перший клас до Новомиргородської загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів №1. За 11 років навчання показала себе як ученицю, яка прагне до нових знань та відповідально ставиться до своїх обов’язків. Ще з шкільних років мріяла стати вчителем. Вчителем, на якого будуть рівнятися учні і якого будуть поважати. І моя мрія збулася.
З 2012 по 2017
рік навчалася в Уманському державному педагогічному
університеті імені Павла Тичини на факультеті початкової освіти, де здобула
кваліфікацію вчителя початкової школи, вчителя англійської мови в початковій
школі, організатора початкової школи.
У 2016 році
виступила на Всеукраїнській інтернет конференції «Інноватика в навчально-виховному
процесі початкової школи» з темою «Методика формування найпростіших уявлень
молодших школярів про тему та основну думку твору».
Саме під час
навчання в університеті та проходження практики у школі зрозуміла, що
вчитель – це не просто професія, а моє покликання.
У 2017 році була прийнята на посаду вчителя початкової школи в Навчально-виховному
об’єднанні «Новомиргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 –
дошкільний навчальний заклад».
У березні 2018
року була учасницею 47-го обласного зльоту молодих
вчителів Кіровоградщини, присвяченого 100-річчю від дня народження В.О.
Сухомлинського та здобула перемогу в номінації «Міс обдарованість».
5 жовтня 2018 року отримала грамоту Новомиргородської районної державної адміністрації за досягнення в реалізації держаної політики в галузі освіти, навчання та виховання підростаючого покоління та сумлінну працю.
Добре володію методикою викладання предметів в початковій школі. На уроках віддаю перевагу інтерактивним технологіям навчання: «мікрофон», «робота в групах», «мозковий штурм», «кубування», «асоціативний кущ», «незакінчене речення». Також використовую технології критичного мислення: «питання-відповідь», «порушена послідовність», «передбачення», «сенкан», «дерево рішень». На уроках застосовую технології ситуативного моделювання: урок-дослідження, урок-подорож. За допомогою цих технологій на уроках здійснюється активне включення у навчально-виховний процес кожного учня.
Добре знаю індивідуальні особливості своїх учнів та ефективно використовую це у своїй роботі. Виховую в учнів повагу до батьків, учителів, старших людей, шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу.
В своїй роботі керуюся принципом: «полюби дитину такою, якою вона є і, водночас, допоможи їй стати
кращою».
Постійно займаюся самоосвітою, підвищую свій фаховий та професійний рівень,
вдосконалюю свої уміння та навички за допомогою семінарів, тренінгів,
вебінарів, курсів.
Немає коментарів:
Дописати коментар