Творчий портрет

 


Рута Тетяна Володимирівна
Вчитель початкових класів
НВО «Новомиргородська ЗШ І-ІІІ ступенів №2 – ДНЗ»

Я, Рута Тетяна Володимирівна, народилася 24 лютого 1995 року в м. Новомиргороді Кіровоградської області. У 2001 році пішла у перший клас до Новомиргородської загальноосвітній школи І-ІІІ ступенів №1. За 11 років навчання показала себе як ученицю, яка прагне до нових знань та відповідально ставиться до своїх обов’язків. Ще з шкільних років мріяла стати вчителем. Вчителем, на якого будуть рівнятися учні і якого будуть поважати. І моя мрія збулася.

З 2012 по 2017 рік навчалася в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини на факультеті початкової освіти, де здобула кваліфікацію вчителя початкової школи, вчителя англійської мови в початковій школі, організатора початкової школи.

У 2016 році виступила на Всеукраїнській інтернет конференції «Інноватика в навчально-виховному процесі початкової школи» з темою «Методика формування найпростіших уявлень молодших школярів про тему та основну думку твору».

Саме під час навчання в університеті та проходження практики у школі  зрозуміла, що вчитель – це не просто професія, а моє покликання.

У 2017 році  була прийнята на посаду вчителя початкової школи в Навчально-виховному об’єднанні «Новомиргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 – дошкільний навчальний заклад».

У березні 2018 року була учасницею 47-го обласного зльоту молодих вчителів Кіровоградщини, присвяченого 100-річчю від дня народження В.О. Сухомлинського та здобула перемогу в номінації «Міс обдарованість».

5 жовтня 2018 року  отримала грамоту Новомиргородської районної державної адміністрації за досягнення в реалізації держаної політики в галузі освіти, навчання та виховання підростаючого покоління та сумлінну працю.

Добре володію методикою викладання предметів в початковій школі. На уроках віддаю перевагу інтерактивним технологіям навчання: «мікрофон», «робота в групах», «мозковий штурм», «кубування», «асоціативний кущ», «незакінчене речення». Також використовую технології критичного мислення: «питання-відповідь», «порушена послідовність», «передбачення», «сенкан», «дерево рішень». На уроках застосовую технології ситуативного моделювання: урок-дослідження, урок-подорож. За допомогою цих технологій на уроках здійснюється активне включення у навчально-виховний процес кожного учня.

Добре знаю індивідуальні особливості своїх учнів та ефективно використовую це у своїй роботі. Виховую в учнів повагу до батьків, учителів, старших людей, шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу.

В своїй роботі керуюся принципом: «полюби дитину такою, якою вона є і, водночас, допоможи їй стати кращою».

Постійно займаюся самоосвітою, підвищую свій фаховий та професійний рівень, вдосконалюю свої уміння та навички за допомогою семінарів, тренінгів, вебінарів, курсів.

 

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Презентація досвіду роботи

  https://drive.google.com/file/d/1zmGMRYgTgNfqs-IP3oQjbOLcLqwrZpoy/view?usp=sharing